Metrada contra les retallades

2 d’agost

CCOO del Barcelonès, en el marc de l’estratègia de ‘mobilització sostinguda’ contra la política de retallades del Govern central acordada per les confederacions de CCOO i d’UGT, farà un repartiment de fulls informatius a les estacions de metro de Barcelona (Sagrera, plaça d’Espanya i Sants Estació), el 2 d’agost, a partir de les 7 hores.

A Sants Estació anirà Nuria Lozano, secretària general de CCOO del Barcelonès.

Les confederacions han acordat, el següent:
– La constitució de la Cimera Social de l’Estat espanyol.
– Una gran marxa nacional a Madrid de treballadors i treballadores el 15 de setembre.
– Exigir al Govern que convoqui un referèndum perquè la ciutadania es pronunciï sobre la política econòmica i social aprovada per Decret llei.
– Assumir la iniciativa de convocar el referèndum i organitzar-ho si no lo convoca el Govern.
– Concentracions dels divendres, a les 11 hores, davant la delegació del Govern.
– Activitats d’extensió els dies 2, 14 i 30 d’agost.

Us animem a participar-hi!