En defensa de la sanitat pública, dels hospitals públics i de la seva qualitat. Rebutgem el repagament i el RD d’eliminació del dret universal a l’accés al sistema sanitari

CADENA HUMANA. Hospital de la Vall d’Hebrón. Dissabte 30 de juny, a les 11.30 h.

Davant la gravetat de l’atac planificat als sistemes públics de salut i als drets socials i democràtics, que està patint la ciutadania amb les reiterades, acumulatives i injustes retallades, dissenyades com un autèntic instrument programat per al canvi de model social, i que tenen com a conseqüència posar en perill la cohesió social i el benestar de la població, la Plataforma d’usuaris i usuàries en contra de les retallades a la sanitat pública, encetem la primera de les accions reivindicatives amb el suport de diferents entitats.

Aquesta acció consisteix en la convocatòria, a les 11.30 h d’aquest dissabte 30-J, d’una CADENA HUMANA al voltant del perímetre de l’Hospital de la Vall d’Hebrón per expressar el nostre rebuig a les mesures, antisocials i antisaludables, dels governs de Mas i Rajoy.

La Plataforma d’usuaris i usuàries en contra de les retallades a la sanitat pública, impulsada per l’Espai de Coordinació en Salut “Sap Muntanya” (xarxa de treball conjunt dels àmbits salut dels moviments veïnal i 15-M dels districtes de Nou Barris, Sant Andreu i Horta-Guinardó), té el suport der:

• L’ Espai de Coordinació en Salut “Sap Muntanya”
• La Junta de Personal de l’Hospital de la Vall Hebrón
• Els sindicats CCOO, CGT i CATAC-CTS/IAC
• La Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB)
• Les comissions de salut de les associacions veïnals
• Diferents assemblees de barri del moviment 15-M
• Comissió de salut del moviment 15-M
• Diferents col·lectius participants a la Trobada Sanitat #28E
• DEMPEUS per la Salut Pública
• Iaioflautes

Imatges.