Salut laboral

Guies de salut laboral en relació amb la COVID-19

Descarrega-te-les! »

Protecció a la maternitat i a la lactància

Informa-te'n! »

Informació i assistència tècnica en matèria preventiva

Respon els teus dubtes... »

Recull de materials per a delegats i delegades de prevenció de riscos laborals

Consulta'ls ara! »

28 d'abril, Dia internacional de la salut i la seguretat en el treball

Informa-te'n! »

Els accidents mortals en jornada laboral s'incrementen el 21,54% a Catalunya al 2020, tot i la caiguda de l'activitat

Les xifres revelen l'empremta de la precarietat laboral, dels incompliments preventius empresarials i de l'ocultació dels accidents de treball i de les malalties professionals

03/03/2021

més informació »

L'empremta de la precarietat torna a deixar un increment de la sinistralitat laboral mortal

Una vegada més, les dades facilitades pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya confirmen la lamentable evolució creixent de l'accidentalitat laboral mortal durant el 2020, i que ja fa mesos que denunciem. A falta de confirmació de les dades del desembre, el 2020 ens podem trobar amb les pitjors dades d'accidents mortals ocorreguts durant la jornada laboral dels últims nou anys a Catalunya.

18/01/2021

més informació »

Els accidents de treball mortals durant la jornada augmenten un 17,54% durant els primers deu mesos de 2020, impactant especialment en el sector de la indústria

En el període de gener a octubre de 2020 s'han produït un total de 86 accidents de treball mortals, dels quals 67 han estat durant la jornada laboral i 19 in itinere. Respecte al mateix període de 2019, el creixement s'ha produït en la mortalitat durant la jornada de treball, produint-se 10 accidents més que suposen un augment del 17,54%, tot i l'aturada de l'activitat econòmica a conseqüència de la pandèmia.

09/12/2020

Altres notícies »