Salut laboral

La sinistralitat laboral a Catalunya empitjora

Consulta les darreres dades publicades! »

Informació i assistència tècnica en matèria preventiva

Respon els teus dubtes... »

A les operacions de càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses

Prevenció! »

CCOO lamenta la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona, trasllada el seu condol als familiars i companys i exigeix aclarir els motius i possibles responsabilitats

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament els 2 accidents, molt greu i mortal, que han transcendit aquesta setmana, l'accident que va deixar un treballador ferit greu a Gurb, així com la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona. CCOO vol traslladar el seu condol als familiars i companys.

12/10/2019

més informació »

CCOO organitza un seminari sindical dedicat als impactes sobre la salut del model de mobilitat

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019.

18/09/2019

més informació »

Setmana tràgica en accidents laborals per finalitzar l'agost: 3 treballadors morts i un ferit greu

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament el tràgic balanç de 3 treballadors morts i i un ferit greu dels últims dies d'agost. Les xifres parlen de precarietat i inversions insuficients en la protecció de la seguretat i salut dels treballadors i treballadores.

02/09/2019

més informació »

CCOO de Catalunya alerta que la sinistralitat laboral és un problema de primer ordre social i laboral

46 persones treballadores mortes i 413 amb lesions greus o molt greus en el primer semestre del 2019 a Catalunya, xifres inacceptables.

31/07/2019

més informació »

CCOO exigim a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

CCOO hem analitzat en roda de premsa els darrers accidents laborals que s'han produït al sector químic de la província de Tarragona, un dels quals va ser mortal, i exigim a la patronal AEQT i a les administracions pertinents que es revisin els protocols de seguretat existents per garantir la seva efectivitat i evitar nous accidents.

26/07/2019

més informació »

CCOO exigeix a patronal i administracions un increment de la prevenció i la seguretat al polígon petroquímic de Tarragona

Roda de premsa per analitzar els darrers accidents laborals al sector químic.

25/07/2019

Altres notícies »