Qui som al Gabinet Jurídic de CCOO de Catalunya?

Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de CatalunyaSi necessites l'assistència d'un professional, advocat o economista, el Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya disposa d'una plantilla de més de 50 professionals, de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en Seguretat Social i en el contenciós administratiu. A més disposa de serveis concertats en matèries civils i penals. Si desitges un assessorament individual per resoldre dubtes i qüestions personals que tinguin a veure amb la teva feina, consulta primer l'assessorament laboral que ofereix el sindicat.

El GTJ de CCOO de Catalunya presta serveis en més de 30 punts de consulta arreu de Catalunya, engega anualment una mitjana de més de 8.000 assumptes, i s'ha convertit en un referent, a Catalunya, en el dret  que regula les relacions laborals, tant dintre com fora del sindicat. És, tal com s'ha posat de manifest en tots els processos congressuals, el servei més valorat per l'afiliació de CCOO de Catalunya.