Altres notícies

L'afiliació a CCOO de Catalunya creix un 1,19% l'any 2018

Es confirma el canvi de tendència que ja va començar el 2017, després de 7 anys de reducció.

més informació »

Manifestació del sector tèxtil i de la confecció a Barcelona

Feta a Barcelona el dimarts 15 de gener de 2018.

Novetats de la Seguretat Social 2019

CCOO de Catalunya ha elaborat un quadre resum amb les principals novetats on s'hi pot trobar informació sobre el salari mínim interprofessional (SMI), l'indicador públic de rendes d'efectes múltiples (IPREM), les bases de cotització i les pensions tant contributives com no contributives.

Lluita digital 313. Jornada 'Formació dual: una estratègia de qualitat?'

En aquest número parlem de la jornada sobre formació dual del 24 de gener, l'increment dels sous del personal de la Generalitat, les residències de temps lliure i les novetats de la Seguretat Social del 2019, entre d'altres temes.

més informació »

'Model lingüístic', programa sindical número 257 de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa sindical de CCOO, emès pel Canal 33 el 12 de gener del 2019.

més informació »

Lluita digital 312. Bon any 2019!

En aquest número us desitgem un bon any 2019 i parlem sobre l'informe de la situació dels treballadors i treballadores de més de 45 anys, la desconvocatòria de la vaga a Renfe, l'especial de descomptes sobre formació i l'informe de situació i balanç de l'any, entre d'altres temes.

Informe sobre la situació dels treballadors i treballadores de més de 45 anys

Presentat en roda de premsa el dijous 20 de desembre del 2018.

més informació »

Javier Pacheco: 'El valor dels treballadors i treballadores públiques per a un país'

Article publicat al Diari del Treball el dimarts 18 de desembre de 2018.

més informació »

Jornada 'Feministes i diversxs: resistència LGTBI en temps de Bolsonaro, Trump i Le Pen...'

Feta a Barcelona el 14 de desembre de 2018.

més informació »

CCOO denuncia una malaltia crònica dels serveis d'urgències a la sanitat catalana

Davant nous col·lapses als hospitals i centres d'atenció primària.

més informació »

Vaga a Alliance Healthcare España S.A.

Aturades de dues hores els dies 21, 22 i 23 de gener.

més informació »

CCOO exigeix mesures per recuperar el poder adquisitiu dels salaris que s'ha perdut al llarg de la crisi, i inversions en les persones i el teixit productiu, per tal de combatre la desigualtat i la manca d'estabilitat econòmica

Valoració de les dades de l'IPC de desembre de 2018.

més informació »

Els comitès d'empresa de Zona Franca i Montcada de Nissan Motor Ibérica reclamen a la multinacional que adquireixi compromisos industrials respecte a l'incert futur de les plantes

Demanen que compleixi les promeses fetes a les plantilles.

més informació »

CCOO participarà a la concentració en suport de les dones d'Andalusia

Demà dimarts, 15 de gener, a les 19.00 hores, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

Segueixen les mobilitzacions de treballadores i treballadors d'Endesa en defensa d'un conveni digne

Vaga parcial als centres catalans els dies 15, 22 i 29 de gener.

més informació »

Tercera jornada de vaga a Abelló Linde contra el pla de reestructuració presentat per l'empresa

Centres de treball de Barcelona, Parets del Vallès i Rubí.

més informació »

Manifestació del sector del tèxtil i la confecció a Barcelona en defensa del conveni col·lectiu

Demà dimarts, 15 de gener, a les 10.00 hores, des del passeig de Gràcia.

més informació »

CCOO condemna la brutal agressió masclista patida per una veïna de Montornès del Vallès

Destaquem la necessitat urgent d'implementar el Pacte d'estat contra la violència de gènere.

més informació »

CCOO a CaixaBank demana retirar de la negociació els articles que permeten l'aplicació unilateral en cas de no arribar a un acord

Anunci de reestructuració.

més informació »

Nova jornada de vaga a Abelló Linde contra el pla de reestructuració presentat per l'empresa

Afectarà els centres de treball de Barcelona, Parets del Vallès i Rubí.

més informació »

La Inspecció de Treball inicia procediments sancionadors contra l'empresa EBONE del Parc Esportiu Municipal-PEM Guiera

L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès segueix mirant cap a una altra banda i desatén les reivindicacions dels treballadors i treballadores.

més informació »

CCOO demana més diàleg social per a les contractacions a l'Ajuntament de Badalona

Concertació social.

més informació »

CCOO d'Indústria continua defensant el Conveni col·lectiu del tèxtil i la confecció, més enllà de la via jurídica

Campanya d'informació a la ciutadania.

Preacord a Cacaolat

Suspensió de la vaga indefinida.

CCOO signa l'increment salarial de l'any 2019 per al personal de la Generalitat

Les retribucions del personal de la Generalitat creixeran des l'1 de gener de 2019 el 2,25%.

més informació »

Les treballadores i treballadors d'Endesa reprenen les mobilitzacions en defensa d'un conveni digne

Els dies 9, 15, 22 i 29 de gener es farà vaga parcial als centres catalans.

més informació »

Sindicats i patronals s'uneixen per reclamar al Govern de la Generalitat la dignificació de l'atenció a la gent gran

Reunió demà dimecres, 9 de gener, amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Chakir El Homrani, per abordar els punts claus que millorin l'atenció a la gent gran a Catalunya.

més informació »

El Comitè d'Empresa de Cacaolat alerta de les conseqüències negatives d'un boicot a la marca

Els treballadors i les treballadores de Cacaolat volen agrair a totes les entitats, organitzacions, associacions i particulars les mostres de solidaritat i suport que els estan donant des de l'inici del seu conflicte per a un calendari digne que permeti conciliar la vida familiar i la laboral dels treballadors i les treballadores de Cacaolat.

més informació »

El sector de la sanitat privada es torna a mobilitzar per reclamar un conveni col·lectiu digne

Davant la nul·la voluntat negociadora de les patronals del sector de la sanitat privada, CCOO i UGT han convocat noves mobilitzacions en el sector. Concretament, la propera serà el dimecres, 9 de gener, a partir de les 10 hores davant la Clínica Corachán de Barcelona (plaça de Manuel Corachán, 4).

més informació »

Vaga a Abelló Linde contra el pla de reestructuració presentat per l'empresa

CCOO d'Indústria ha convocat diverses jornades de vaga parcial a Abelló Linde per exigir a la direcció de l'empresa la retirada del pla de reestructuració que ha presentat, que afecta 70 persones dels centres de treball de Barcelona, Parets del Vallès i Rubí.

més informació »

Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, entrevistat al programa 'Made in Japan' d'Onda cero

Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, va ser entrevistat el 3 de gener de 2019 en el programa d'Onda Cero 'Made in Japan'.

Què fem els sindicats?, article de Montse Ros a La Mañana de Lleida

Article de Montse Ros, portaveu de CCOO de Catalunya, publicat al diari La Mañana de Lleida el 29 de desembre de 2018.

més informació »

CCOO alerta que el 2018 tanca amb més feina precària i un 12,2% de persones que, malgrat treballar, pateixen risc de pobresa

Es redueix l'atur respecte el 2017 en un 6% però, tot i la disminució, Catalunya continua amb més de 392.000 persones que cerquen feina sense èxit. Cal tenir present que la manca de confiança en el mercat de treball fa que part de la població treballadora deixi de buscar feina de manera activa i passi a la inactivitat per desgast i desànim.

més informació »

CCOO dona suport a la vaga indefinida convocada pel comitè d'empresa del Grup Cacaolat i que comença demà

Els motius de la convocatòria de la vaga indefinida que començarà demà 3 de gener a partir de les 6 hores del matí amb afectació de 24 hores diàries, es deu a la manca d'acord en les negociacions del calendari laboral 2019 dins del Departament de Producció de l'empresa i en relació a la feina dels caps de setmana durant els mesos d'estiu.

més informació »

Llegarán acciones legales y movilizaciones como respuesta a los abusos de Endesa en la negociación del convenio

A partir del 31 de diciembre el convenio decae y las condiciones que recoge pasarán a contractualizarse de forma individual para cada trabajador y trabajadora. CCOO exige a la dirección que vuelva a la mesa negociadora con una actitud leal y para mejorar y consolidar las condiciones laborales de la plantilla

més informació »

CCOO reclama al Govern un major esforç per l'estabilitat laboral i per la millora dels serveis públics

Davant l'anunci de noves places al sector públic.

més informació »

CCOO de Catalunya publica una nova actualització de les dades de l'Eurobaròmetre social, amb dades actualitzades a novembre de 2018

Catalunya continua al capdavant en creixement, i a la cua pel que fa a qualitat de l'ocupació i benestar.

més informació »

CCOO manifesta la seva satisfacció per l'aprovació al Ple de la Diputació de Barcelona de la integració de les treballadores i els treballadors de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT)

Després de 12 anys de lluita de tota la plantilla, el Ple d'avui de la Diputació de Barcelona acaba d'aprovar amb el vot favorable de tots els grups a l'acord d'integració del personal funcionari i de valoració de llocs de treball de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT).

més informació »

CCOO desconvoca a tot l'Estat la vaga prevista a Renfe i Adif per demà

La firma de un preacuerdo de convenio colectivo del Grupo Renfe ha permitido que CCOO desconvoque las jornadas de huelgas previstas para los días 21 de diciembre de 2018 y 7 de enero de 2019.

més informació »

CCOO, juntament amb USTEC, CGT i UGT, s'han concentrat per demanar la paralització de les obres a l'escola del Centre Penitenciari Brians 1

Professorat de l'Escola Artur Martorell del Centre Penitenciari Brians 1 s'ha concentrat, ahir davant la seu del Departament de Justícia de la Generalitat a Barcelona, per demanar la immediata paralització de les obres que s'hi estan duent a terme i que posen en qüestió el projecte educatiu del centre. Han comptat amb la solidaritat d'altres docents d'escoles d'adults.

més informació »

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones en els hotels de Lloret de Mar

La denúncia del sindicat davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d'ETT.

Manifestació a Barcelona de bombers de la Generalitat

Demà dijous, 20 de desembre, a les 11.45 hores, des de la Plaça Urquinaona.

més informació »

CCOO exigeix respecte a la professionalitat dels treballadors i treballadores penitenciaris

Anunci de dimissió del director del Centre Penitenciari Brians 1.

CCOO desconvoca les vagues a Correos previstes per al 21 i 26 de desembre

Per a CCOO -sindicat majoritari a Correos-, la mobilització, la vaga del 30 de novembre i la pressió de les aturades generals previstes per als dies 21 i 26 d'aquest mes, han aconseguit que Correos millori la seva proposta final i posi a la signatura un acord que atén a les reivindicacions dels treballadors i treballadores de l'empresa pública i desactiven les vagues generals previstes en els pròxims dies 21 i 26 de desembre.

més informació »

La plantilla de Gallina Blanca convoca la ciutadania a una concentració contra el tancament de la planta, demà abans del Ple municipal de Sant Joan Despí

La plantilla de Gallina Blanca, amb el president del comitè d'empresa, Antonio Hidalgo, al capdavant, convoquen la ciutadania a una concentració davant l'Ajuntament de Sant Joan Despí, en la qual els acompanyarà el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, Josep Maria Romero.

més informació »

CCOO mostra la seva preocupació per la renúncia del Govern a abordar polítiques fiscals en l'avantprojecte de pressupostos de la Generalitat per al 2019

Reunió d'ahir amb la Vicepresidència Econòmica del Govern.

més informació »

Les plantilles del SEPE i SOC de l'oficina de la Guineueta, a Barcelona, reclamen millores en les condicions de treball, instal·lacions i atenció a la ciutadania

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, concentració al Pg. Valldaura, 204.

més informació »

Inauguració a Granollers de l'exposició "Guerres, persones refugiades i solidaritat"

Avui dimarts, 18 de desembre, a les 19.00 hores, a Can Jonch-Centre de Cultura per la Pau (c/Rec, 19).

més informació »

Mobilització dels treballadors i treballadores de la Diputació de Barcelona que presten servei a la Xarxa de Biblioteques Municipals

Demà dimarts, 18 de desembre, de 9.30 a 10.30 hores, concentració davant del Museu Marítim de Barcelona (Av. Drassanes, s/n).

més informació »

Concentració dels treballadors i treballadores de Gallina Blanca contra el tancament de la planta

Aquest dimarts els secretaris generals de CCOO de Catalunya, de la federació d'Indústria i els de la unió intercomarcal i sindicat d'Indústria al territori participaran en la concentració acompanyant la plantilla en defensa de la continuïtat de l'activitat i dels llocs de treball de la planta de Sant Joan Despí.

més informació »

Els treballadors i treballadores de les empreses consignatàries de vaixells exigeixen un conveni just

El Sector del Mar de CCOO demana millorar les condicions laborals.