Amb la presència de l'autor

Presentació del llibre de Víctor Amela 'Nos robaron la juventud. Memoria viva de la Quinta del Biberón'

Foto

L’Associació per a la Memòria Històrica i Democràtica del Baix Llobregat amb el suport de l’Aula de Formació Joan García-Nieto de CCOO presenten Nos robaron la juventud. Memoria viva de la Quinta del Biberón, amb la presencia de l’autor, Víctor Amela, el proper dijous 21 de gener, a les 18 hores.

"Hacia el final de la Guerra Civil, veintisiete mil muchachos nacidos en 1920 fueron llamados a filas... Víctor Amela ha recopilado el valioso testimonio de veinticinco supervivientes y ha reconstruido, con minuciosa investigación, la memoria de esos muchachos que vivieron uniformados de los diecisiete a los veinticinco años. Estas conmovedoras historias humanas se alzan -gracias al rigor periodístico del autor y a su pasión al narrar los hechos- en el debido y sentido homenaje a los héroes anónimos de la Quinta del Biberón cuando se cumple el centenario de su nacimiento."

L’acte serà conduït per Gonçal Évole, vicepresident de l’Associació per a la Memòria Històrica i Democràtica del Baix Llobregat.

La presentació es farà de forma presencial, a la sala d’actes de CCOO de Cornellà, ctra. d’Esplugues núm. 68 (prèvia reserva) o telemàtica. Les reserves es faran per ordre d’inscripció prèvia al correu bllapag@ccoo.cat. També es podrà seguir en directe al canal de YouTube de CCOO BLLAPAG.

veure arxiu
12/01/2021