Demà dijous, 17 de setembre, a les 10 h, de forma telemàtica (MEET https://meet.google.com/uix-xbbe-wwq)

Presentació de l'estudi "Digitalización y nuevas formas de representación colectiva"

L’Aula Treball i Societat de CCOO de Catalunya organitza una jornada de presentació de l’estudi “Digitalización y nuevas formas de representación colectiva” (encarregat pel sindicat per analitzar l’economia de plataforma), que es durà a terme demà dijous, 17 de setembre, a les 10 hores, via telemàtica per MEET (https://meet.google.com/uix-xbbe-wwq).

S’iniciarà demà amb la presentació de l’acte i de l’Aula amb Joan Carles Gallego, director de l’Aula Treball i Societat de CCOO de Catalunya, i la intervenció de Raquel Gil, comissionada de Promoció de l’Ocupació i Polítiques contra la Precarietat de l’Ajuntament de Barcelona. A les 10.20 h es presentarà l’estudi a càrrec del seu autor, Antonio Martín, catedràtic de Sociologia del Treball, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i després (11 h) començarà un debat moderat per Carmen Juares, responsable Noves Realitats de Treball i Precarietat de CCOO de Catalunya. Finalment, a les 12.00 h es farà la cloenda amb Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de setembre de 2020