Davant l'entrevista publicada ahir a La Vanguardia

CCOO demana al conseller d'Empresa i Coneixement més rigor en les seves declaracions sobre l'empresa Robert Bosch als mitjans de comunicació

Foto Davant les respostes del conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, Ramon Tremosa, a l’entrevista publicada ahir a La Vanguardia, en la qual afirma que la situació de Robert Bosch “és el cas d’un tancament anunciat fa molts anys i s’ha acordat amb els treballadors”, CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el següent:

1. Aquestes declaracions a la premsa ens semblen una gran irresponsabilitat, ja que la direcció de Robert Bosch va presentar ahir un ERO d’extinció de contractes i ara tenim 30 dies de negociació per davant per intentar trobar una solució industrial per a la planta i per a les persones que hi treballen. Per tant, no s’ha acordat res amb els treballadors i treballadores.

2. Si el conseller té la certesa que existeix un acord amb les treballadores i treballadors de Robert Bosch, li demanem que expliqui d’on ha obtingut aquesta informació, que és del tot falsa.

3. CCOO lamenta profundament la incertesa i la inestabilitat generada per aquestes afirmacions del conseller a la premsa.

4. Catalunya necessita un teixit industrial que estigui precedit i sustentat per una veritable política industrial, que sigui coherent i permeti el desenvolupament econòmic, social i de l’ocupació al territori, i no declaracions que generen dubtes i incerteses.
15/09/2020