Proposta de CCOO de Lleida per dignificar les campanyes agràries

Foto El 10 de juliol, CCOO de Lleida ha presentat i ha explicat als mitjans de comunicació el projecte del sindicat per millorar i dignificar la campanya agrària: “Campanya de recollida de la fruita de Lleida. Anàlisi i propostes de CCOO”.

El projecte conté nou propostes entre les quals destaquen la proposta d’actuació de les empreses de treball temporal; la de gestió de la borsa de treball;  la de regularització de treballadors i treballadores sense papers, i la proposta de gestió dels albergs municipals. El projecte recull també un apartat en qual s’exposen quins són els recursos necessaris per dur-lo a terme, i una proposta d’acord per la interculturalitat a les terres de Lleida.

CCOO de Lleida vol que aquest projecte sigui el punt de partida per parlar entre totes les part implicades, i a partir d’ara mateix, sobre la campanya agrària a les comarques de Lleida, campanya caracteritzada per un seguit de problemes endèmics i estructurals que enguany s’han vist greujats per la crisi sanitària i social provocada per la COVID-19.
10/07/2020