Concentracions 27-J

Gran mobilització arreu de Catalunya

Per reclamar un acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris

A Barcelona, la concentració serà demà a les 12 h, a la pl. d'Antonio López

CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC, conjuntament amb entitats socials del nostre país, han convocat demà dissabte, 27 de juny, mobilitzacions arreu de Catalunya amb el lema “Un acord per rescatar les persones, els treballs i els salaris”. Aquesta convocatòria té lloc en el marc de la crisi econòmica i social derivada de la pandèmia de la COVID-19 i té com a objectiu reclamar un gran pacte per a un nou model social i econòmic, on les persones siguin al centre de les decisions, perquè ningú quedi enrere, i vetlli per la qualitat de la nostra democràcia.

Aquesta mobilització forma part d’una convocatòria més àmplia que tindrà lloc arreu de l’Estat aquest cap de setmana. La convocatòria és presencial i es farà amb les mesures de seguretat sanitària convenients. Està adreçada a sindicats, treballadors i treballadores d’empreses en situació de conflicte, formacions polítiques progressistes, entitats socials, associacions, la gent de la cultura i a la ciutadania en general.

A Barcelona, la concentració tindrà lloc a les 12 hores a la confluència de Via Laietana amb la plaça d’Antonio López. Abans, a les 11.30 h, els secretaris generals de CCOO de Catalunya i de la UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, atendran els mitjans de comunicació seguint les mesures de seguretat sanitàries previstes.

A la resta del territori, les concentracions són les següents:
- Cornellà, 12 h, a la plaça de l’Església (davant de l'ajuntament)
- Girona, 12 h, a la Gran Via de Jaume I / plaça 1 d’octubre
- Granollers, 12 h, a la plaça de la Porxada
- Igualada, 12 h, a la plaça de la Massuca
- Lleida, 11 h, a la plaça de la Pau (davant de la Subdelegació del Govern central)
- Mataró, 12 h, a La Riera (ajuntament)
- Tarragona, 12 h, a la rambla Nova (davant dels sindicats)
- Terrassa, 10.30 h, a la plaça de Lluís Companys
- Tortosa (avui divendres 26!), 12 h, carrer de la Ciutadella (davant dels sindicats).
- Vic, 12 h, a la plaça de l’Estació
- Vilafranca del Penedès, 12 h, a la plaça del Penedès

Adjuntem el manifest de la mobilització: https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2020/manifest_pacte_reconstruccio.pdf

26/06/2020