Recull audiovisual

Èxit de participació als actes del Primer de Maig del 2020

Foto
Les accions que CCOO va duu a terme durant tota la jornada de l'1 de Maig van ser un èxit de participació que no fan més que demostrar la força de CCOO. L'assemblea que es va celebrar el passat 29 d'abril, la primera que es feia telemàticament retransmesa pel canal de Youtube de CCOO de Catalunya, va tenir una mitjana de 1.280 espectadores/ors amb pics de més de 1.400.

Les acccions del mateix 1 de Maig, el vídeo "Hauran de comptar amb nosaltres", publicat a les 8 hores, ha tingut més de 15.000 visualitzacions a Youtube i més de 14.000 a Facebook. També, el tweet enllaçant al vídeo va aconseguir més de 100.000 impressions i 450 retwits.

Pel que fa a la manifestació virtual convocada de les 13.30 h a 14h per CCOO i UGT amb les etiquetes #JoSoc1deMaig, la gran participació va produir una sensació d'1 de Maig mobilitzat, que era certament difícil.

Les mètriques ens indiquen una forta participació de CCOO de Catalunya en el conjunt d’Espanya, una participació més gran de CCOO que d’UGT, l’ús de #YoSoyPrimeroDeMayo que s’origina en el PSOE i resta potència al que s’havia acordat entre CCOO i UGT #YoSoy1deMayo que va tenir més de 83.000 tweets. A la tarda, més de 116.000 persones van connectar des de diversos canals de CCOO per veure el concert que es va retransmetre per YouTube.

A escala intercomarcal, el compte de twitter de la unió va fer durant tota la jornada un total de 29 tweets i 297 retweets. Els tweets de la unió van ser retwitejats 402 vegades, van rebre 335 “m’agrada”, van tenir un total de 10.800 impressions i 1.199 interaccions. Durant la durada de la manifestació virtual, el compte de la unió va fer 23 tweets amb les imatges d’altres rams que no podien fer-ho a través del seu compte i va retwitejar 181 tweets d’altres.

Tot seguit trobareu un recull audiovisual del Primer de Maig del 2020.

Vídeo 'Hauran de comptar amb nosaltres':

Vídeo del discurs de Javier Pacheco el Primer de Maig de 2020

Assemblea telemàtica de CCOO de Catalunya - 29 d'abril 2020:

Notícia amb els actes previstos del Primer de Maig de 2020.

Més informació del Primer de Maig de 2020.
21/05/2020