En el sector de la Dependència i Geriatria

CCOO valora positivament l'article 166 de la Llei de mesures fiscals, financeres, administratives i del sector públic, tot i que només parcialment

Un cop publicat al DOGC la Llei de pressupostos de la Generalitat 2020 i la Llei de mesures fiscals, financeres, administratives i del sector públic, volem manifestar una parcial satisfacció en relació amb l’article 166 d’aquesta llei, perquè només preveu parcialment les reivindicacions de CCOO.

L’esmentat article 166 diu que “el Govern ha d’aprovar, en el termini de quatre anys, un escenari de recursos plurianual que permeti tendir progressivament a l’equiparació de les condicions laborals dels professionals de la xarxa concertada de serveis socials d’atenció a la dependència amb les de la resta de personal de la xarxa de serveis socials de gestió directa”.

Des de CCOO volem recordar que és una petició nostra de fa molt de temps i que ara només valorem parcialment de manera positiva perquè el nostre requeriment envers aquest tema seria no esperar els quatre anys per fer-ho de manera progressiva, sinó que aquests canvis es portessin a terme de manera immediata.

18/05/2020