Telèfon: 933 100 000 i Internet: https://consulta.ccoo.cat

Transformació de l'atenció sindical a causa de la COVID-19


Foto CCOO de Lleida ha transformat els seus serveis d’assessorament presencial. El sindicat ha habilitat i ha reforçat l’assessorament telefònic i telemàtic, excepte en aquells casos que tinguin a veure amb terminis judicials inajornables, mentre continuï l’activitat als jutjats.

El local de CCOO a Lleida continua obert, un dia sí un dia no —el de Tàrrega, resta tancat—, amb dos persones de serveis mínims per si algú hi acudeix per demanar assessorament. Tots els serveis del sindicat, assessorament primari, Gabinet Jurídic, CITE i les diferents àrees, fan l’assessorament a través del telèfon.
Les línies d’acció que ha posat en marxa CCOO per afrontar la crisi del coronavirus són els serveis d’atenció telefònica: 933 100 000 i per Internet: https://consulta.ccoo.cat, on atenen consultes sobre les mesures generals, la gestió dels conflictes a les empreses i l’assessorament per a tothom, i que fan atenció de les 9 del matí a les 7 de la tarda, de dilluns a divendres, i el dissabte de les 9 del matí a les 2 del migdia.
25/03/2020

 

La teva privacitat és important

Utilitzem galetes (cookies) pròpies i de tercers per analitzar el web, permetre el funcionament d’un xat, donar suport i resoldre dubtes dels usuaris, personalitzar les opcions de navegació per a la nostra web i oferir la possibilitat de compartir i d’interactuar amb les xarxes socials. Mitjançant l’acceptació d’aquesta informació, se n’accepta expressament l’ús. En tot cas, es pot obtenir més informació sobre la nostra política de galetes o saber com deshabilitar-les o desactivar-les amb la informació que es mostra aquí.