CCOO de Lleida col·labora en l'organització de les activitats del “Digues prou, no estàs sola” de Tàrrega

Foto CCOO de Lleida col·labora en les activitats que ha programat l’Ajuntament de Tàrrega amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, que es commemora el 25 de novembre.
Durant tot el mes tindran lloc un seguit d’activitats emmarcades en el lema “Digues prou, no estàs sola”.

Activitats diverses: exposició, teatre, conferències, tallers... i el 1r Congrés sobre com detectar i prevenir les violències masclistes “Es tracta d’arreglar-ho”.

El congrés que tindrà lloc el dia 12 comptarà amb la participació de CCOO de Lleida en dues taules rodones, la primera titulada: “Com podem defensar-nos de les violències masclistes?” en la qual Imma Romeo, secretària de les Dones de CCOO de Lleida, parlarà de les violències en l’àmbit laboral. La segona taula es titula “Com qüestionar des de l’educació els models de masculinitat i feminitat actuals?” en la qual Rosa Maria Villaró, membre del Comitè de Dones de CCOO de Lleida, parlarà de la coeducació.
08/11/2019