Cicle la Garriga pel Foment de la Pau

Xerrada: "Drets humans laborals en el treball assistent domèstic i de cures al Líban i a Catalunya"

Foto
Amb motiu del Dia Internacional de la Pau, a la Garriga, s'ha programat un conjunt d'activitats incloses dins del Cicle la Garriga pel Foment de la Pau.

Entre aquest actes, n'hi haurà un d'organitzat per la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO, Es tracta de la xerrada "Drets humans laborals en el treball assistent domèstic i de cures al Líban i a Catalunya" que tindrà lloc el proper divendres 15 de novembre, a les 19.30 h, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de la Garriga.

Aquesta xerrada vol posar de manifest la precarietat i la falta de drets laborals en el sector del treball domèstic i de cures personal, una feina molt feminitzada feta en bona part a Catalunya per dones migrants i al Líban, per refugiades que hi malviuen.

La xerrada anirà a càrrec de Liliana Reyes de l'Asociación Mujeres pa'lante i Grupo de Acción por la Ratificación del Convenio 189, i de Ghassan Saliba, secretari d'Immigració de CCOO de Catalunya.

La Fundació Pau i Solidaritat treballa per l'aplicació de la Directiva 189 de l'OIT que regula els drets laborals d'aquestes i aquests treballadors.

07/11/2019