Traspàs de la feina que feien les ambulàncies

Delegades de CCOO a l'Hospital Santa Maria de Lleida denuncien canvis organitzatius que afectaran el personal i els pacients

Foto Segons informa la Federació de Sanitat de CCOO de les Terres de Lleida, l’empresa GSS no ha renovat la concessió que tenia l’Hospital Santa Maria de Lleida amb les ambulàncies que feien el transport de les anàlisis i el banc de sang a l’Hospital Arnau de Vilanova. Aquesta ha estat una decisió unilateral de l’empresa, de la qual no s’ha informat ni els treballadors ni el comitè d’empresa.

La feina que feien les ambulàncies ara la farà el Departament de Logística, de dilluns a divendres, al matí, i a les tardes i els caps de setmana, els zeladors de l’hospital.

Pel que fa al personal zelador l’empresa no ha donat cap indicació de com han d’anar a l’Hospital Arnau de Vilanova, ni què succeirà si els sorgeix algun problema, si els faran una assegurança d’accidents, etc.

CCOO critica el desgavell organitzatiu, que afecta tots els treballadors i treballadores i els usuaris i usuàries.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de novembre de 2019