16è Cicle de Cinema i Drets Humans

Foto Durant el mes de novembre, novament, tindrà lloc el 16è Cicle de Cinema i Drets Humans, organitzat per la Universitat de Lleida i del qual CCOO de Lleida és col·laborador juntament amb la Coordinadora d’ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida i Amnistia Internacional.

En aquesta edició del cicle es parlarà del conflicte sindical, de la vulneració de drets humans, de les migracions i el treball, de la salut mental a l’Àfrica, del col·lectiu LGTBIQ+ i del dret a la informació i a la llibertat d’expressió. Les projeccions de pel·lícules i documentals van acompanyades de conferències de persones relacionades i enteses en el tema de què tracten.

Les sessions es faran del 5 al 21 de novembre del 2019, els dimarts i els dijous, a la sala de juntes del 3r pis del Rectorat de la UdL.

Programació:

Dimarts, 5 de novembre, de 18 a 20 h: Gràcies patró.
Dijous, 7 de novembre, de 18 a 20 h: Els oblidats dels oblidats.

Dimarts, 12 de novembre, de 18 a 20 h: Cosecha justa con gente sana.
Dijous, 14 de novembre, de 18 a 20 h: Lesbofòbia: un documental i deu propostes.

Dimarts, 19 de novembre, de 18 a 20 h: Grietas.
Dijous, 21 de novembre, de 18 a 20 h: Ombres de llibertat.

Exposició:

Del 5 al 29 de novembre:
“Dones en moviment”, al vestíbul del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (planta -1) del Campus de Cappont de la UdL.

Si voleu tota la informació, cliqueu aquí.
09/10/2019