Edició 2020 dels Premis Llanterna Digital

Foto Des de l’1 d’octubre passat fins a 30 d’abril del 2020 es poden presentar els curtmetratges a la tretzena edició dels Premis Llanterna Digital organitzats per la Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida, de la qual el Servei Lingüístic de CCOO forma part.

Enguany els premis aprofiten el centenari del naixement de Teresa Pàmies, testimoni de l’exili a ciutats com Mèxic, París i Praga, per convidar a fer una reflexió sobre les llengües en el país d’acollida. I com a novetat destacada, en aquesta edició s’incorpora com a llengua possible dels curtmetratges la llengua de signes catalana.

Els premis promouen la sensibilització envers les llengües pròpies de Catalunya i la seva difusió, així com l’adquisició de coneixements i experiència audiovisual i tecnològica de qui hi participa. També volen contribuir a l’augment de recursos audiovisuals dels centres educatius participants amb projectes guanyadors.
Si en voleu més informació, podeu clicar a:

Informació en català

Informació en aranès