L'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” a CCOO de Lleida

Foto L’exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, l’Institut Català de les Dones i el Departament d’Educació es mostrarà al vestíbul de CCOO de Lleida del 21 al 30 d’octubre.

El dia 23 d’octubre, a les 12 del migdia, Joan Carles Gallego, director de l’Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya, inaugurarà l’exposició. L’acte, organitzat pel Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya amb el suport del Departament de Cultura, s’emmarca dins els actes de l’Any Pàmies de la Generalitat de Catalunya, amb què es ret homenatge a Teresa Pàmies, enguany que es compleixen 100 anys del seu naixement.

Teresa Pàmies (8 d’octubre del 1919, Balaguer - 13 de març del 2012, Granada) és una de les escriptores més importants de la literatura catalana i una dona amb un fermíssim compromís social i polític. De formació autodidacta, feminista i antifeixista, va escriure novel·la, assaig, articles i cròniques, i va esdevenir una destacada representant del periodisme militant d’esquerres.
08/10/2019