Més d'un miler de persones van participar en les activitats i concerts que s'hi organitzaven.

Festa del Treball Digne: Tot un èxit!

Foto

El passat dissabte 5 d’octubre, CCOO de Catalunya va celebrar a l’Hospitalet de Llobregat una nova edició de la Festa del Treball Digne. Es tracta d’una jornada festiva i reivindicativa que serveix de lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya, davant la proximitat de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d’octubre).

A la Plaça de la Cultura es van realitzar activitats infantils i altres activitats lúdiques i culturals, com l’Espai poètic, la presentació dels llibres “Llegará el invierno”, d’Alfonso López i Pepe Gálvez, i “La espiral del silencio”, de Mayte Martín, l’entrega de diferents premis i reconeixements, i per últim les intervencions de Francesc J. Belver, 1r tinent d’alcaldia de l’Hospitalet de Llobregat, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, presentats per Liliana Reyes, coordinadora de CCOO de l’Hospitalet de Llobregat. Aquestes intervencions van donar pas a les actuacions musicals de Timón Republik (21.00 hores) i Hotel Cochambre (21.30 hores).

Us deixem a continuació l'àlbum de fotos de la festa i un vídeo que fa de resum de les mobilitzacions més remarcables del 2019 en les que ha participat CCOO, un vídeo que es va projectar durant la festa abans del discurs de Javier Pacheco.

Trobareu tota la informació i el programa de les activitats que es van realitzar durant la festa al següent enllaç: https://www.ccoo.cat/festa/

07/10/2019