CCOO es mobilitza per denunciar que ServiAide (Grup Zurich) vol acomiadar a 224 persones

Foto Avui s'ha constituït la Taula Negociadora de l'ERO que ha presentant l'empresa SERVIAIDE (Grup Zurich), composta per 13 persones per la part social (10 de CCOO i 3 de CGT). CCOO ha manifestat que no escatimarà esforços ni recursos per salvaguardar els interessos de les i els treballadors.

En aquesta primera reunió la direcció de l'empresa ha lliurat inicialment la documentació legal requerida, en la qual plantegen un expedient d'extinció d'ocupació que afecta a 224 persones, del total de 269 de la plantilla actual, a partir de l'aplicació de l'art. 51 d'ET per causes productives i organitzatives. CCOO amb la documentació aportada avui procedirà a estudiar-la i analitzar-la jurídicament.

CCOO creu que aquest expedient sol buscar abaratir costos per a l'empresa principal, ja que SERVIAIDE és propietat de l'empresa ZURICH.

CCOO posarà en valor la professionalitat i el bon fer de la plantilla de SERVIAIDE per defensar el màxim de llocs de treball, que és el primer objectiu.

CCOO entén que aquest tipus d'expedients, que no estan basats en causes econòmiques, són possibles per l'actual norma laboral, la qual cosa ens ratifica a seguir demanant la seva derogació.

CCOO convoca a les treballadores i treballadors a concentrar-se davant ServiAide pel proper dilluns 16 de setembre coincidint amb la propera reunió de la taula negociadora.
09/09/2019