Juntament amb patronals i sindicats majoritaris del sector

CCOO es concentrarà el 25 de juliol davant la plaça de Sant Jaume de Barcelona en defensa del sector de geriatria

Foto

Des de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya estem realment preocupats pel sector de la dependència i la geriatria, i ens veiem abocats a denunciar públicament l’abandonament que hi ha per part del Govern (Conselleria de Treball, Afers Socials i Famílies) envers aquest sector.

Malgrat les reunions mantingudes amb la Conselleria, les quals han estat fluides, no veiem accions de millora, motiu pel qual tant patronals i sindicats majoritaris del sector ens unim per mobilitzar-nos i aconseguir el nostre objectiu, que és la millora laboral de les treballadores i dels treballadors del sector, així com una qualitat assistencial de la nostra gent gran.

No volem que s’amagui la realitat ni les deficiències polítiques i volem que es visualitzi la situació d’emergència amb què ens trobem per manca de recursos. Actualment hi ha 40.000 dones professionals d’aquest sector a Catalunya amb una precarietat laboral fins a límits insostenibles.

Des de CCOO demanem al conseller i al Govern en general que el sector de geriatria i dependència sigui prioritari, i això és un crit d’auxili del patiment d’usuaris i treballadores.

En un principi ens volíem concentrar a les portes del Parlament de Catalunya, però atès que se’ns ha denegat el permís i l’única opció era fer-ho davant del Zoo de Barcelona, hem decidit traslladar la protesta a la plaça de Sant Jaume, davant del Palau de la Generalitat, demà dijous, 25 de juliol, a les 10 hores.

Convidem també la ciutadania a manifestar-se amb nosaltres per vetllar per les persones grans, presents i futures que viuen al nostre país, i perquè siguin tractades amb la dignitat i la qualitat que es mereixen.
23/07/2019