Aturades els dies 12, 15, 17 i 19 de juliol

S'aguditza el conflicte laboral a l'empresa DS Smith Dicesa de Sant Pere de Riudebitlles

Es trenquen les negociacions definitivament entre la representació dels treballadors i treballadores i la multinacional DS Smith Dicesa, de Sant Pere de Riudebitlles, en el segon dia de mediació a la seu de la Inspecció de Treball.

Tot feia indicar que després de la mediació del passat divendres dia 5 de juliol, podrien apropar-se les postures i arribar a un principi d’acord. Res més lluny de la realitat: en el dia d’avui, la multinacional s’enroca en les seves postures inicials, sense atendre a les propostes salarials del comitè i donant un cop de porta a la negociació.

Els treballadors/es de DS Smith Dicesa, mitjançant assemblea, han acordat rebutjar novament i de manera unànime les propostes de l’empresa.

El 100 % de la plantilla avala les aturades registrades al mes de juliol, és a dir, els dies 12, 15 i 19 de juliol, i a més registraran un dia addicional d’aturada el dimecres 17 de juliol, tots ells de 4 hores per torn.

El dilluns 15 de juliol les treballadores i treballadors de l’empresa es manifestaran davant de la seu de l’Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles, després de concentrar-se davant de l’empresa.

El comitè d’empresa, de CCOO, es reserva el dret d'exercir altres mesures de pressió. El conjunt de la plantilla adquireix el compromís de reprendre les mobilitzacions al setembre després de les vacances.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juliol de 2019