Desconvocades les aturades de dues hores dels dies 21, 22 i 23 de gener

Acord a Alliance Healthcare España S.A.

CCOO d’Indústria informa que ahir dijous al Tribunal Laboral de Catalunya es va arribar a un acord que permet desconvocar la vaga anunciada a l’empresa de distribució de medicaments Alliance Healthcare España S.A.

Amb la mobilització, el comitè d’empresa volia denunciar la política agressiva de la direcció amb els treballadors i treballadores, que afectava drets de conciliació, i significava l'acomiadament dels treballadors i treballadores que qüestionaven aquests temes.

Ara, l’acord obtingut inclou que la plantilla de Polinyà tingui un permís retribuït de tres dies en el supòsit d’hospitalització amb pernocta de familiars fins a segon grau, i a més es considerarà absència justificada no retribuïda l’absència per acompanyament a urgències de familiars fins a segon grau.

Amb aquesta mediació, el comitè desconvoca les dues hores d’aturada per torn durant els dies 21, 22 i 23 de gener. CCOO valora l’esforç d’organització i mobilització per aconseguir un bon acord per als treballadors i treballadores d'Alliance Healthcare España S.A.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de gener de 2019