Reunió demà dimecres, 9 de gener, amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Chakir El Homrani, per abordar els punts claus que millorin l'atenció a la gent gran a Catalunya

Sindicats i patronals s'uneixen per reclamar al Govern de la Generalitat la dignificació de l'atenció a la gent gran

Els agents socials i econòmics de l’àmbit d’atenció a la gent gran a Catalunya es reuniran demà dimecres, 9 de gener, amb el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, Chakir El Homrani, per reclamar la millora de l’atenció a la gent gran. Serà a la seu del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies al Passeig del Taulat, 266 - 270, de Barcelona, a les 10.30 hores.

CCOO de Catalunya, l’Associació Catalana de Recursos Assistencials, els Centres Socio-sanitaris Catòlics de Catalunya, el Consorci de Salut i Social de Catalunya, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, la Unió Catalana d’Hospitals, UGT de Catalunya i la Unió de Petites i Mitjanes Residències demanen, per una banda, millorar les condicions laborals per als més de 40.000 treballadors i treballadores del sector i, de l’altra, garantir la sostenibilitat de les entitats proveïdores de la xarxa d’utilització pública. Entre els diferents punts claus que s’abordaran es plantejarà un conveni català per aquest àmbit.

Aquestes entitats i organitzacions sindicals ja van presentar al juliol del 2017 al Departament el “Manifest del sector d’atenció a la gent gran de Catalunya” que reclamava l’aportació de 300 milions d’euros per millorar l’atenció a la gent gran, millorar les condicions laborals dels treballadors i les treballadores i augmentar les tarifes públiques no revisades des de fa 10 anys.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de gener de 2019