En el marc de la 34 Mostra de còmics "Ciutat de Cornellà"

Exposició: CCOOmics 2018: Vinyetes Joves a Cornellà

Foto

El proper dijous 15 de novembre tindrà lloc la presentació de l'exposició CCOOmics 2018: Vinyetes Joves, amb historietes sobre memòria i futur i sobre gènere i jovent realitzades pels alumnes de les escoles d'Art i Disseny La Industrial, Llotja, Massana, Pau Gargallo, Serra i Abella i de l'Escola del Treball i que es podrà visitar del 15 de novembre al 15 de desembre de 2018.

L’acte d’inauguració serà a les 17:30h a la Sala d'actes CCOO del Baix Llobregat (Carretera d'Esplugues 68, Cornellà de Llobregat)

Rodri Plaza, responsable de la Formació Professional de la Federació d'Educació CCOO de Catalunya; Conxita Sánchez, Presidenta Centre d'Estudis Comarcals Baix Llobregat; Rocío García,Tinenta d'Alcalde i Regidora delegada de l'àreade cultura i igualtat i Josep M. Romero, secretari general CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia, Garraf

Aquesta exposició està organitzada per l’Aula de formació Joan N. Garcia-Nieto, de CCOO del Baix Llobregat, amb la col·laboració del Centre Comarcal del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Cartell

07/11/2018