CCOO guanya i dobla la seva representació als centres d'Unipreus de Lleida

Foto El 4 d’octubre van tenir lloc les eleccions sindicals als centres d’Unipreus de Lleida: botiga Unipreus, Smuk de Blondel, Wala, Prilow de Pardinyes i oficines i magatzem de la carretera de Saragossa.

D’un total de 200 treballadors i treballadores, hi va haver una participació del 80%, i dels vots emesos, CCOO en va obtenir 101. En resum, CCOO obté 6 delegats i delegades d’un comitè de 9 persones; els altres 3 delegats són per a la UGT. Amb aquest resultat es dona el tomb a la situació anterior, que era de 3 delegats per a CCOO i 6 per a la UGT.

Els delegats i delegades escollits treballen a les diferents botigues, amb la qual cosa es garanteix una representació global. Entre els punts més destacats del que volen aconseguir en aquesta nova etapa hi ha la revisió dels llocs de treball pel que fa a la prevenció de riscos laborals, el foment d’enquestes de clima laboral, la garantia d’una bona formació professional per poder donar un bon servei als clients, la millora de la igualtat entre companys i companyes, i la negociació de millores en els horaris per poder conciliar la vida personal i la laboral.

Les delegades i delegats escollits volen agrair la confiança que els treballadors i treballadores els han fet i es comprometen a continuar treballant per millorar les condicions laborals de tota la plantilla.
10/10/2018