Demà dijous, 11 d'octubre, a les 12.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

CCOO organitza la conferència "Llengua, ciència i poesia" per commemorar l'Any Fabra

Demà dijous, 11 d’octubre, a les 12.00 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona) tindrà lloc una conferència organitzada pel Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya per retre homenatge a Pompeu Fabra, enguany que es compleixen 150 anys del seu naixement i 100 anys de la publicació de la Gramàtica catalana.

La conferència, titulada “Llengua, ciència i poesia”, anirà a càrrec de David Jou, poeta i catedràtic jubilat de Física de la Matèria Condensada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i membre de la Secció de Ciències i Tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans, i serà presentada per Montse Ros, secretària de Comunicació Integral i Finances de CCOO de Catalunya.

En l’acte, fet amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat, s'exposaran algunes reflexions sobre la doble faceta del llenguatge científic: instrument precís d'exploració de la realitat i els seus suggeriments imprecisos en el món de la poesia.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 d’octubre de 2018