Concentració de suport als transportistes acomiadats per Alliance Healthcare

Foto CCOO d’Indústria del Vallès Occidental - Catalunya Central hem convocat una concentració de suport als dos transportistes acomiadats per Alliance Healthcare, en la qual participaran les persones que integren l’estructura i el Consell de la Unió Territorial i el Sindicat Intercomarcal d’Indústria de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central. Serà aquest dijous, 11 d’octubre, a les 10.30 h, davant les instal·lacions d’Alliance Heatlhcare de Polinyà (carrer del Pintor Joan Miró, polígon de Can Humet).

Amb aquesta acció, a més de manifestar el suport del sindicat als treballadors afectats, volem exigir a la multinacional la readmissió d’aquests companys i que s’assegui a negociar un acord professional que reculli les condicions laborals del col·lectiu de transportistes.

CCOO denunciem la represàlia que han patit aquests dos treballadors, que van ser acomiadats per la multinacional quan van intentar organitzar-se per defensar els drets del col·lectiu de transportistes.
10/10/2018