CCOO de Lleida, a la Festa del Treball Digne

Foto Una cinquantena de delegats i delegades i afiliats i afiliades de CCOO de Lleida van anar, el dissabte 6 d’octubre, a l’Hospitalet de Llobregat per celebrar d’una manera lúdica la Diada del Treball Digne. Aquesta diada, l’organitza CCOO de Catalunya des de fa uns anys per reunir la seva afiliació i celebrar un dia festiu i reivindicatiu alhora, i coincideix amb la Jornada Mundial pel Treball Digne, que es commemora el dia 7 d’octubre.

Enguany la jornada, que ha tingut lloc a la plaça de la Cultura de l’Hospitalet, ha disposat d’espais lúdics, de cuina sobre rodes (food trucks), de l’animació musical dels Xiula, d’un concert d’Hotel Cochambre i d’una paella multitudinària.

Durant la jornada s’han fet diferents reconeixements, per exemple a l’associació de dones Grup 189 que ha rebut el premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en el món laboral, que atorga la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya, per la seva lluita per aconseguir que el Govern signi el Conveni 189 de l’OIT. També s’ha comptat amb la presència i els parlaments d’Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO d’Espanya i de Catalunya, respectivament.

08/10/2018