Setmana Europea de la mobilitat

Mobilitat amb perspectiva de gènere: la seguretat de les dones treballadores

Foto

Dins de la Setmana Europea de la Mobilitat des de la secretaria de polítiques sectorials i sostenibilitat  de CCOO de Catalunya desenvolupem un ventall d'accions.

Una de les més importants és la celebració de la Segona Jornada sobre Mobilitat amb perspectiva de gènere. Aquesta Jornada tractarà sobre la seguretat de les dones treballadores.

La jornada tindrà lloc el proper dijous, 20 de setembre a les 16 hores,  a l’Espai L’Assemblea de Via Laietana 16 de Barcelona. Presentat per Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya tindrà lloc el col·loqui amb les intervencions d’Alba García, secretària de dones i polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya, Sara Ortiz, membre del Col·lectiu Punt 6, Ruben Carbonero, vocal de la junta directiva del Bicicleta Club de Catalunya i Mari Paz Lago, delegada de CCOO. L’acte serà moderat per Laura Diéguez, tècnica de Sostenibilitat de CCOO.

Finalment hi haurà una visita tècnica a l'entorn del sindicat, amb acompanyament del Col·lectiu Punt6. Inscripcions. jmjurado@ccoo.cat

El col·lectiu Punt 6 amb Sara Ortiz, va ser guanyadora del Premi Aurora Gómez 2017 amb el projecte “Nocturnas: La vida cotidiana de las mujers que trabajan de noche en el Área Metropolitana de Barcelona.

Cartell

20/09/2018