L'11 de Setembre, CCOO i UGT demanen que es reprengui l'activitat política democràtica plena en tots els àmbits

Foto CCOO de Lleida i la UGT un cop més, en la Diada Nacional de Catalunya, han manifestat la seva ferma convicció que els ponts d’entesa que proposem enfortiran la societat catalana si construeixen un marc de drets socials i nacionals per seguir avançant cap a una societat més justa, més igualitària i més solidària.

CCOO de Lleida i la UGT seguiran treballant per fer efectius els acords de negociació col·lectiva d’augment salarial, per reforçar les polítiques actives d’ocupació, per millorar les oportunitats de formació dels treballadors i les treballadores, per posar fi a tota mena de discriminacions, fent especial atenció a les de gènere, lluitant contra la violència masclista.

I amb aquestes reivindicacions van acudir a l’ofrena floral passat dimarts, a la Seu Vella de Lleida.
12/09/2018