Des de CCOO Tarragona volem felicitar la signatura definitiva del Conveni Col·lectiu de l'Ajuntament de Reus...

FIRMAT EL CONVENI DE L' AJUNTAMENT DE REUS.

Després d'un llarg període de negociació, la plantilla ha donat un amplíssim suport als avanços que es representen el nou text del conveni.

D'igual manera, rebutgem la politització en última instància, embrutant un procés que ha estat realitzat al llarg de l'últim any i mig entre el govern local i els representants dels treballadors en taules de negociació.

Volem enfortir el valuós significat de la recuperació dels drets perduts al llarg de 8 anys en les empreses públiques i per defecte en les empreses privades, per això és important treballar amb duresa i amb seguretat a recuperar els valors i els drets dels treballadors, per a una millora de la salut i convivència del treballador, reflectint aquests canvis positius en la mateixa societat i en una major capacitat de recuperació.

En tot cas, enhorabona als delegats de CCOO i a la plantilla de l'Ajuntament de Reus pel nou Conveni i recordar que els treballadors públics igual que els seus polítics es dediquen al servei de la ciutadania, però no per això, s'ha de menysprear el valor de la negociació col·lectiva, per part de certs grups polítics.
08/08/2018