Entrevista emesa al 'Diario de las 14 horas' de RNE (07-10-2017)

Javier Pacheco: 'S'ha de demanar a les patronals i les empreses que es comprometin amb el lloc on han generat riquesa'

Foto Entrevista amb el secretari general de CCOO de Catalunya a RNE cap de setmana, en què hem parlat de la trobada que van mantenir amb el conseller d'economia de la Generalitat i la patronal. Dos fronts ha assenyalat Javier Pacheco en aquesta entrevista, un el de baixar els nivells de tensió i un altre racionalitzar les decisions. Ha indicat que és important diferenciar les empreses de l'Ibex, les que cotitzen en els indicadors principals de la borsa, de les altres, perquè són les primeres les que estan canviant les seves seus. Afirma que el monotema de la crisi catalana és dolent per al debat d'altres temes socials, per això considera que cal establir el diàleg el més aviat possible per sortir d'aquest mal pas. D'altra banda afirma que s'ha de fer una crida a patronals i empreses perquè es comprometin amb aquells llocs on han generat riquesa

Feu clic per escoltar l'entrevista 'S'ha de demanar a les patronals i les empreses que es comprometin amb el lloc on han generat riquesa'
07/10/2017