A partir del 16 de juliol del 2018

Vaga indefinida a les empreses de transport Via Augusta i ESK, que realitzen el servei per a Air Liquide Espanya

Els treballadors i les treballadores de les empreses de transport de mercaderies perilloses Via Augusta i ESK, que realitzen el servei al grup industrial Air Liquide Espanya als centres de treball de Sant Adrià de Besòs i Martorell, aniran a la vaga indefinida a partir del dia 16 de juliol del 2018.

El motiu de la vaga és la decisió d’Air Liquide Espanya de treure a concurs aquest servei i concedir-lo a l'empresa Transportes HAM d'Abrera, no volent subrogar el total de la plantilla de les dues empreses que actualment estan realitzant el servei, 13 treballadors de Via Augusta i 15 d’ESK. Davant l'incert futur que els ofereix aquesta situació han decidit, per majoria, donar suport i secundar la vaga.

Per a CCOO, aquesta situació és una clara estratègia entre les 4 empreses amb l'única intenció d'eliminació dels drets laborals i abaratir el servei que paga Air Liquide, principal beneficiada de tot aquest moviment i -per al sindicat- titular del treball que realitzen els conductors d’ESK i Via Augusta.

11/07/2018