Demà dimarts, 12 de juny, a les 12.00 hores, davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278)

CCOO convoca una concentració per a la millora de les condicions de treball a l'Administració general de l'Estat

Demà dimarts, 12 de juny, a les 12.00 hores, CCOO, juntament amb els sindicats UGT i CSIF, han convocat una concentració davant la Delegació del Govern a Barcelona (c/ Mallorca, 278) per exigir la millora de les condicions de treball i els serveis públics de qualitat a l’Administració general de l’Estat.

En 10 anys s’ha perdut un 14% del poder adquisitiu, també s’han reduït aproximadament en un 14% els efectius i hi ha serveis públics a la província de Barcelona, com ara el DNI i l’atenció al col·lectiu d’estrangers, on hi ha llargues cues d’espera i un alt grau de saturació de les cites prèvies.... En alguns organismes, com ara el CSIC i el SEPE, la contractació temporal és de prop del 40%. Cal fer un gir de 180 graus a aquesta situació.

Amb aquesta acció reivindicativa, CCOO se suma a les concentracions que s’estan realitzant a totes les províncies de l’Estat espanyol tot exigint el desenvolupament i la concreció a l’Administració general de l’Estat del II Acord per a la millora de l'ocupació pública i de condicions de treball subscrit entre Govern i els sindicats convocants al mes de març d’enguany; millores que afecten el salari, l’ocupació i drets arrabassats el 2012.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juny de 2018