L'acomiadament de 27 treballadors/es, inclosos 4 membres del comitè d'empresa, provoca la mobilització de la plantilla

Dijous 17 de maig s'inicia vaga indefinida dels treballadors i treballadores de Gironès Industrial Internacional, SA (GIISA)

El passat 10 de maig de 2018, l’empresa Gironès Industrial Internacional, SA de Barberà del Vallès va comunicar l’acomiadament a 27 dels seus treballadors/es, el que suposa una tercera part de la plantilla actual. Els acomiadaments s’han fet de forma individualitzada, per raons objectives i sense posar a disposició dels treballadors/es la corresponent indemnització. A més, entre els acomiadats es troben 4 dels 5 membres del comitè d’empresa pertanyents a CCOO.

Aquest fet suposa una vulneració flagrant de la legislació vigent i un atac als drets sindicals dels membres del comitè.

En resposta a aquesta actitud antisocial i antisindical de l’empresa s’ha decidit convocar vaga indefinida a partir del proper dijous 17 de maig de 2018, i també una concentració de treballadors i treballadores a la porta de l’empresa (c/Mogoda, 65-73, Polígon Industrial Can Salvatella, Barberà del Vallès) el mateix dijous a les 11.00 hores (amb atenció als mitjans de comunicació que ho requereixin).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de maig de 2018