Diumenge 15 d'abril de 2018 a la Plaça Espanya de Barcelona a les 12.30 hores

L'Espai Democràcia i Convivència convoca una mobilització amb el lema ‘Pels drets i les llibertats, per la democràcia i la cohesió, us volem a casa! coincidint amb els 6 mesos de l'empresonament de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez

Foto La manifestació del 15 d’abril a Barcelona sortirà a les 12.30 h de la plaça Espanya i avançarà per l’avinguda Paral·lel L’Espai Democràcia i Convivència convoca una mobilització amb el lema ‘Pels drets i les llibertats, per la democràcia i la cohesió, us volem a casa!' coincidint amb els 6 mesos de l’empresonament de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez.

L’Espai Democràcia i Convivència convoca el proper diumenge 15 d’abril una gran manifestació coincidint amb els 6 mesos d’empresonament del president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, i el fins fa poc president de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez. Sota el lema ‘Pels drets i les llibertats, per la democràcia i la cohesió, us volem a casa!’, la marxa arrencarà a les 12.30 h de la plaça Espanya de Barcelona i avançarà per l’avinguda Paral·lel fins als jardins de les Tres Xemeneies, on hi haurà l’acte final. De moment, ja hi ha 527 autocars confirmats que arribaran d’arreu del territori.

Les entitats que conformen l’Espai Democràcia i Convivència, preocupades per la vulneració dels drets fonamentals i les llibertats democràtiques, fan una crida a la ciutadania a participar de la manifestació davant la necessitat de donar una resposta unitària en defensa de les institucions catalanes, els drets fonamentals, la cohesió social, el dret que té el poble català a decidir el seu futur polític i la democràcia.

El grup impulsor de l’Espai Democràcia i Convivència el formen les següents entitats i organitzacions: Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), Assemblea Nacional Catalana (ANC), Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), CCOO de Catalunya, Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), Federació d’Associacions de Pares i Mares de Catalunya (FAPAC), Lafede.cat-Organitzacions per a la justícia global, Òmnium Cultural, Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), Unió de Pagesos i UGT de Catalunya.

Punt de trobada de CCOO: davant del teatre Apolo, a les 11.30 h
La parada de metro Paral·lel estarà tancada. Feu servir Poble Sec o Drassanes.

Feu clic per veure:
- el comunicat de l’Espai Democràcia i Convivència sobre la manifestació del diumenge 15 d'abril de 2018.
- el cartell de la manifestació del diumenge 15 d'abril de 2018
- el manifest de la manifestació del diumenge 15 d'abril de 2018