El dissabte 17 de març

Manifestacions en defensa de les pensions públiques

Foto El dissabte 17 de març hi han convocades  manifestacions en defensa de les pensions públiques arreu de Catalunya.  Aquestes manifestacions  també serviran per reclamar l'augment de les pensions més enllà del 0,25% que ha establert el Govern del PP davant d’un creixement molt més elevat del cost de la vida.

El sindicat defensa el sistema públic de pensions per a tots els treballadors i treballadores, tinguin l’edat que tinguin, ja que les pensions són un dret, i no un negoci. Cal lluitar contra la idea que el sistema està desbordat, que no cobrarem pensions públiques en el futur i que cal fer-se un pla de pensions privat. Aquest missatge és el que està difonent el Govern del PP per afavorir els bancs i les companyies asseguradores i és el mateix que es va escampar als anys noranta i que es va aturar amb el Pacte de Toledo, on es va acordar crear el fons de reserva de les pensions per als moments de baixada de les cotitzacions.

Al nostre territori les manifestacions seran a:

GRANOLLERS
a les 12h a la Porxada. La manifestació està convocada per CCOO Vormaros i UGT

MATARÓ
a les 18:30h a la Riera, 48 (davant l'Ajuntament de Mataró). La manifestació està convocada per la Marea de Pensionistes i CCOO Vormaros s'hi adhereix.

VIC
a les 18h a la Plaça Major (davant l'Ajuntament de Vic). La manifestació està convocada per CCOO Vormaros
13/03/2018