CCOO de Lleida valora positivament el seguiment de la primera jornada de vaga del sector de la neteja

Foto La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Lleida valora positivament el seguiment de la primera jornada de la vaga del Sector de la Neteja d’Edificis i Locals, vaga que es fa per desencallar la negociació del conveni d’aquest sector.

El sindicat calcula que el seguiment de la vaga va ser del 67% i es va fer notar a instituts, escoles, als jutjats, als escorxadors, entre d’altres.

A les accions que es van fer durant tot el dia, hi van participar un nombre important de treballadores i treballadors d’aquest sector, tant a la concentració, al matí, a la plaça de la Paeria, com a la manifestació unitària de la tarda. Les treballadores i treballadors d’aquest sector es van concentrar, a la tarda, a la porta de l’empresa Eulen.

Aquesta participació en les mobilitzacions i el seguiment de la vaga reforcen els treballadors i treballadores davant la patronal per poder defensar les seves reivindicacions per mantenir i millorar tots els conceptes del conveni com per exemple la pujada salarial, i altres reivindicacions com la sobrecàrrega de treball. En aquest sector hi ha convocats més dies de vaga, 3 i 4 d'abril i 14 i 15 de maig, per desbloquejar el conveni.
09/03/2018