CCOO aconsegueix la totalitat dels membres del comitè

CCOO guanya les eleccions sindicals de Vacaciones eDreams, SL

Foto

El passat dijous, 8 de febrer, es van celebrar les eleccions sindicals de l'empresa Vacances eDreams, SL, a Barcelona, amb motiu de la renovació del comitè d'empresa,  on s’havien d’escollir els 13 delegats i delegades.

Amb una participació del 71%, i amb un 91% de vots vàlids, CCOO s’estableix, una vegada més, com l'única força sindical a l'empresa.

Cal recordar que al grup d'empresa d'eDreams ODIGEO, CCOO té la categoria d'únic sindicat amb delegats i delegades representatius de l'empresa, amb un total de 40 delegats i delegades sindicals i 2 delegats LOLS.

Vacances eDreams és una agència de viatges en línia on l'activitat principal consisteix a realitzar la venda i l'explotació del producte turístic. És el major distribuïdor de vols en línia del món i la major empresa europea de comerç electrònic, amb més de 15 milions de clients a 43 països d'arreu del món.

El Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO considera que aquest resultat és una garantia per impulsar la continuïtat de la feina feta amb el compromís, la confiança i la lluita del sindicat CCOO, així com per continuar treballant en l'assoliment dels objectius de millorar el sistema d'incentius, impulsar mesures de conciliació familiar, incrementar salaris, fer un seguiment de les condicions de les noves incorporacions i promoure més proximitat entre totes i tots.

12/02/2018