Més de 400 delegats i delegades del Baix Llobregat, l'Alt Penedès, l'Anoia i el Garraf van participar a l'assemblea de CCOO a Sant Adrià del Besòs

Foto El passat dimecres 7 de febrer del 2018 va tenir, lloc al pavelló poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs, l’assemblea de delegats i delegades de CCOO de Catalunya amb el lema "A l'ofensiva!". Van participar-hi més de 400 delegats i delegades de les comarques del Baix Llobregat, l'Alt Penedès, l'Anoia i el Garraf.

CCOO continua sent amb més de 141.000 afiliades i afiliats i 21.328 delegades i delegats el primer sindicat de Catalunya i de l’Estat. Aquestes xifres ens donen la força a les taules de negociació i és el que ens permet ser independents.

CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia- Garraf va tenir una presència destacada a l’assemblea, on van  ser entrevistades la Joana Solsona com a secretària general de Jubilats i Pensionistes de CCOO del Baix Llobregat -  Alt Penedès - Anoia- Garraf, que va valorar el sistema públic de pensions i va defensar mecanismes per garantir la seva viabilitat. En Manolo Caro, de la Secció Sindical d’AENA Barcelona i la Gema Rodríguez, secretària d’Acció Sindical deCCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia- Garraf, i que coordina la tasca sindical de CCOO a l’Aeroport de Barcelona - El Prat de Llobregat. Aquest entorn laboral aglutina a més 22.000 treballadors i més de 300 empreses. Per últim la Isabel Caire, delegada sindical de la Generalitat de Catalunya, del Baix Llobregat va manifestar que porten 12 anys sense negociació col·lectiva i unes retallades properes al 20% dels salaris.

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, va instar els assistents a passar a l’ofensiva anant als centres de treball de cara a la gran vaga de 2 hores del 8 de març, i Unai Sordo, secretari general de CCOO d’Espanya, va destacar que el sindicat ha d’adaptar-se a les noves realitats laborals i empresarials sense perdre la proximitat, com s’està duent a terme a l’aeroport del Prat. O ens adaptem al món o el món ens passarà per sobre.

Un gran assemblea que va fer pujar l’autoestima col·lectiva i el sentiment de pertinença a la primera gran organització sindical del país, i de les nostres 4 comarques, les CCOO.

Feu clic per veure:
- l'àlbum de fotos de l'assemblea 'A l'ofensiva!'
- els vídeos projectats a l'assemblea 'A l'ofensiva!': vídeo d'inici ///// vídeo homenatge a Marcelino Camacho ///// vídeo anunciant la vaga laboral del 8 de març
- les declaracions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Unai Sordo, secretari general de CCOO, efectuades a l'assemblea del 7 de febrer de 2018
- el vídeo resum de l'assemblea del 7 de febrer de 2018
09/02/2018