Proposta nou marc laboral per al personal de l'Ajuntament de Sant Quirze

Foto

La Secció Sindical de CCOO vol informar que el proper dia 20 de febrer es reprendrà la negociació entre l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i la representació sindical, per arribar a un acord en el conveni/acord  que està prorrogat actualment des del 2006.

S’ha establert un  calendari de reunions setmanals fins al 20 de març, que deixa com a termini màxim per arribar a un acord el 31 de maig del 2018.

CCOO considera com a condició indispensable recuperar allò que s’ha perdut a causa de les retallades efectuades des dels governs de l’Estat i de la Generalitat, al mateix temps que altres temes com la paga de productivitat tantes vegades reclamada per aquesta representació del personal.

La secció sindical CCOO majoritària a l'ajuntament creu que cal mantenir una negociació col·lectiva oberta i ambiciosa, ja que són molts els temes on creiem que hi ha necessitat de millores laborals.

D’altra banda la representació del personal encoratja la corporació a seguir avançant en temes com la funcionarització, l'oferta pública, el reglament de segona activitat, així com la relació de llocs de treball i la valoració dels llocs, atesa la voluntat manifestada pel Servei de Recursos Humans de la corporació.

09/02/2018