El Govern central va aprovar el 0,25%

CCOO impulsa una campanya de recollida de signatures contra l'insuficient increment de les pensions per al 2018

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha posat en marxa una campanya de recollida de signatures i accions contra l’insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l’any 2018. Se suma així a les accions estatals que es portaran a terme per demanar a la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, un augment més proporcionat.

Durant els propers dies i fins al 24 de gener, es recolliran signatures arreu de Catalunya. A Barcelona, el dimarts 16 de gener de 10.00 hores a 13.30 hores hi haurà un punt de recollida a la plaça de Carles Pi i Sunyer, i el 23 de gener hi haurà un altre punt a l’Hospital del Mar (passeig Marítim).

El 25 de gener està previst el lliurament de les signatures recollides a la seu de l’INSS (c/Sant Antoni Maria Claret), entre les 10.00 i les 12.00 hores. Durant el lliurament es farà una concentració en la qual participarà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Aquestes accions es fan conjuntament amb la Plataforma Unitària de la Gent Gran i la UGT.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de gener de 2018