Article publicat a 'La Vanguardia' el dimarts 9 de gener del 2018

Javier Pacheco: "La Catalunya treballadora"

Foto

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, fa balanç de l'any 2017 en un article al diari La Vanguardia, en el qual demana millors salaris i posar fi a la precarietat.

L’article ens explica que la Catalunya treballadora pateix i que CCOO treballa contra aquest patiment. Amb la mobilització al carrer i a les empreses, l’acció jurídica, la negociació col·lectiva i la concertació social i gràcies als milers de sindicalistes i treballadors i treballadores s’han tancat acords el 2017 que apunten la línia de correcció de les desigualtats laborals.

L
’article també diu que l’objectiu per al 2018 és recuperar el diàleg social per aturar la temporalitat, denunciar l’abús dels allargaments de jornades i de les hores extres que eliminen llocs de treball i la regulació del model del contracte a temps parcial.

Us deixem l'enllaç per llegir l'article "La Catalunya treballadora", publicat a La Vanguardia el dimarts 9 de gener del 2018.
09/01/2018