Eleccions del 21-D

Foto CCOO de Catalunya valora molt positivament l’exemple de participació democràtica que una vegada més ha exercit la ciutadania de Catalunya amb una participació del 82% en les eleccions d’ahir, que es van desenvolupar sense incidents a destacar. Aquesta participació és una mostra de l’interès que aquests comicis tenien per a la majoria de ciutadans i ciutadanes, després dels darrers mesos d’una forta tensió política i social envers al procés nacional.

La forta polarització dels posicionaments polítics ha obert un procés de confrontació política que no ha solucionat els problemes de la gent i per això des de CCOO de Catalunya seguim apel·lant a recuperar la normalitat parlamentària. Cal iniciar els treballs per proposar solucions i construir un nou marc de ple autogovern per a Catalunya.

CCOO de Catalunya, tal i com hem fet durant tot el procés, demanem a les forces polítiques que prioritzin la cohesió de la societat catalana des del consens entre les diferents opcions nacionals i en la recuperació dels drets socials i laborals.

Tornem a fer una crida per la retirada del 155 i la posada en llibertat de Jordi Sànchez, Jordi Cuixart, Oriol Junqueras i Quim Forn.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de desembre de 2017