Condemna amb contundència les mesures d'intervenció als mitjans públics catalans anunciada pel Govern de l'Estat

El Sector de Mitjans de Comunicació de la FSC no accepta l'aplicació de l'article 155 contra els mitjans públics catalans

Foto

Si es produís, suposaria un atac sense precedents a les llibertats d'expressió i d'informació, pilars fonamentals de la democràcia.

Així mateix, volem mostrar tot el nostre suport als companys i companyes de TV3, Catalunya Ràdio i l'ACN, que amb la seva reconeguda professionalitat han contribuït a la cohesió social del nostre país. Els oferim tot el nostre suport perquè puguin continuar la seva feina com a treballadores i treballadors de la informació, amb total llibertat i sense cap mena de control indecent per part de l'Estat.

Defensem la independència dels mitjans públics i sempre ens oposarem al fet que cap situació, per excepcional que sigui, suposi un pas enrere per a la llibertat d'expressió o d'informació.

22/10/2017