Davant el trasllat de les seus socials de prop de 700 empreses i la suspensió d'algunes inversions

CCOO de Catalunya reclama que els sectors econòmics contribueixin a facilitar el diàleg per desbloquejar el conflicte Catalunya-Espanya

Foto CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, el matí del dimecres 18 d'octubre, un argumentari econòmic i de polítiques sectorials per reclamar que els sectors econòmics prenguin decisions des de la responsabilitat social i que contribueixin a facilitar el diàleg entre institucions per desbloquejar el conflicte Catalunya-Espanya.

CCOO insta les institucions i les empreses a consolidar el progrés econòmic i social al territori davant del fet que en les darreres setmanes prop de 700 empreses han decidit canviar les seves seus socials fora de Catalunya (segons dades del Col·legi de Registradors), s'han suspès algunes inversions i s'ha creat una alarma social al voltant dels estalvis de les famílies.

Feu clic per veure:
-l'argumentari econòmic i de polítiques sectorials davant el trasllat de la seu social de nombroses empreses
-les declaracions de Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat, i Montse Ros, secretària d'Organització i Comunicació i portaveu, de CCOO de Catalunya, efectuades el dimecres 18 d'octubre de 2017
18/10/2017