Cal garantir les pensions i el seu poder adquisitiu

Foto El 9 d’octubre pensionistes i jubilats de CCOO de Lleida van participar a Madrid a la gran manifestació per reclamar pensions dignes. Aquesta manifestació era la culminació de 10 dies de marxes, del 30 de setembre al 9 d’octubre, que s’han fet des de diferents llocs d’Espanya, amb el lema “En marxa per les pensions dignes".

En representació de Lleida, hi van assistir pensionistes, prejubilats, companyes de Sanitat i el coordinador de l’Àrea de Serveis Públics del sindicat.

Segons CCOO la gent gran ha de tenir assegurada la pensió per complir d’aquesta manera el pacte intergeneracional que sustenta el nostre sistema de pensions. També és necessari i urgent crear ocupació de millor qualitat, que produeixi majors cotitzacions. I, a més, aplicar les múltiples mesures proposades per CCOO i UGT, que han estat acceptades per una bona part dels grups polítics, que permetrien millorar substancialment els ingressos procedents de les cotitzacions empresarials i de les persones que estan treballant.

El Govern de l’Estat ha de saber que si fa polítiques i campanyes en contra de les pensions tindrà, al davant, CCOO. Per al sindicat, cal cohesió social i la participació activa dels treballadors i treballadores en la definició, el reforç i la garantia del sistema de pensions.

Les pensions no són un problema, són una necessitat!
10/10/2017