Entitats impulsen un espai de diàleg per donar una resposta unitària en defensa de les institucions catalanes

Es constitueix la Taula per la Democràcia

Entitats, sindicats i organitzacions de la societat civil catalana constitueixen la Taula per la Democràcia. L’objectiu és donar una resposta unitària i coordinada en defensa de les institucions catalanes i els drets fonamentals davant la vulneració d’aquests drets que s’està produint els darrers dies.

El grup impulsor d’aquesta Taula per la Democràcia està format per les següents entitats i organitzacions: Associació Catalana d’Universitats Públiques ACUP; l’Assemblea Nacional Catalana; Consell Nacional de la Joventut de Catalunya; CCOO de Catalunya; Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya CONFAVC; Federació d’Assemblees de Pares i Mares de Catalunya FAPAC; LaFede.cat - Organitzacions per la Justícia Global; Òmnium Cultural; Unió de Federacions Esportives de Catalunya UFEC; Unió General de Treballadors UGT; i Unió de Pagesos.

Les entitats impulsores treballen per ampliar les adhesions. La presentació de la Taula i del manifest tindrà lloc el proper dimecres 27 de setembre a les 13 h a la terrassa del Museu d’Història de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de setembre de 2017